بهترین پکیج تصفیه فاضلاب

بهترین پکیج تصفیه فاضلاب چه نوع پکیجی است؟
آیتم هایی که برای سنجش پکیج تصفیه فاضلاب مهم است عبارتند از مزایا معایب ،مشکلات . مجموعه این عوامل تعیین میکند که بهترین نوع پکیج فاضلاب چه نوع پکیجی استم
بهترین تصفیه خانه فاضلاب چه نوع پکیجی است؟ این سوال به نظر یک سوال ساده می آید که مطمئنا یک پاسخ ساده هم برای آن وجود دارد؟ خوب، در اینجا چند خبر خوب و چند خبر بد وجود دارد . این اصلاً یک سؤال ساده نیست، زیرا جنبه ها و ملاحظات مختلفی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین تصفیه خانه فاضلاب در نظر گرفت.

با این حال، خبر خوب این است که شرکت کلراب اینجاست تا به شما کمک کند تا در مورد هر چیزی که نیاز دارید بدانید. ما قصد داریم به چهار ویژگی کلیدی که ممکن است بر تصمیم شما تأثیر بگذارد نگاهی بیندازیم و دلیل اهمیت آنها را توضیح دهیم :

  • کیفیت پساب
  • سهولت و هزینه عملیات/نگهداری
  • سهولت و هزینه نصب
  • ظاهر زیبایی شناختی

کیفیت پساب

کیفیت پساب تصفیه خانه فاضلاب یکی از مهم ترین فاکتورهای آن به ویژه در صورت تخلیه آن در مسیر آب است . باید با استاندارد کافی تصفیه صورت گرفته باشد. تا از هرگونه آسیب به محیط زیست یا خطری برای سلامت انسان جلوگیری شود. برای مثال، تمام تصفیه خانه های فاضلاب که در انگلستان فروخته می شوند، باید از نظر قانونی تحت استاندارد BS EN 12566-3 تست شده باشند.

برای مشاهده استاندارد خروجی فاضلاب در ایران کلیک کنید

سهولت و هزینه عملیات/نگهداری

یکی از چالش هایی که در سیستم فاضلاب خارج از شبکه با آن مواجه هستید، هزینه های مربوط به راه اندازی و نگهداری آن است. از آنجا که پکیج تصفیه فاضلاب معمولا خصوصی است، تمام مسئولیت آنها بر عهده مالک است. اگر به درستی از تصفیه خانه فاضلاب خود مراقبت نکنید، می تواند شما را در انواع مشکلات قانونی و مالی قرار دهد.

به همین دلیل مهم است که واقعاً تحقیقات دقیقی انجام دهید و دقیقاً بدانید که نیازها و محدودیت‌های سیستم شما چیست، زیرا این کار شما را قادر می‌سازد تا هزینه‌های مربوط به اجرای آن را پیش‌بینی کنید.

هزینه راه اندازی پکیج تصفیه فاضلاب چقدر است؟

هزینه جاری انرژی یک دستگاه ۶ نفره Klargester BioDisc BA 682.55 کیلووات ساعت در سال، با میانگین قیمت واحد کیلووات ساعت بریتانیا ۰.۱۴ پوند، به این معنی است که این تصفیه خانه سالانه ۹۶ پوند هزینه دارد (در زمان نگارش در سال ۲۰۲۰). همچنین باید هزینه های سرویس، لجن زدایی منظم و نگهداری را در نظر بگیرید.

مصرف انرژی

اکثریت قریب به اتفاق تمام تصفیه خانه های فاضلاب برای کار به برق نیاز دارند و این به معنای داشتن منبع برق است. درست مانند هر وسیله برقی دیگری که به برق وصل می کنید، تصفیه خانه فاضلاب شما مصرف برق شما را افزایش می دهد و در نتیجه قبض شما را افزایش می دهد. خبر خوب این است که اکثر تصفیه خانه های فاضلاب به گونه ای طراحی شده اند که تا حد امکان مقرون به صرفه باشند، بنابراین هزینه سالانه برای شما باید نسبتاً پایین باشد.

سرویس و نگهداری

برای اطمینان از اینکه تصفیه خانه فاضلاب شما در شرایط کاری خوب باقی می ماند و همچنان با استانداردهای آژانس ملی محیط زیست مطابقت دارد، باید به طور منظم – اغلب ۶ ماهه یا سالانه – توسط یک متخصص واجد شرایط سرویس شود. اکثر تولیدکنندگان هنگام ارائه خدمات ، تجهیزات خود را گارانتی می کنند. ارزش هزینه اضافی را دارد هم برای آسودگی خاطر و هم برای دانستن اینکه شما یک سابقه خدمات تایید شده کامل برای تصفیه خانه فاضلاب خود خواهید داشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *