پکیج تصفیه فاضلاب دلتا چیست؟

پکیج تصفیه فاضلاب دلتا می تواند برای تبدیل پساب با حجم ۳۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ گالن در روز برای تولید آب شفاف و بدون‌بو طراحی شوند.

تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب دلتا به صورت سفارشی برای نیازهای خاص تصفیه فاضلاب در مکانهای مختلف طراحی شده‌اند. این محلول‌های تصفیه فاضلاب برای استفاده دائمی یا موقت در مناطق خارج از سیستم‌های فاضلاب شهری مناسب هستند، هر واحد تصفیه آب فاضلاب پکیج دلتا به صورت سفارشی در کارخانه ساخته می‌شوند. و به عنوان یک واحد مستقل به محل پروژه ارسال می‌شود که نیاز به مقداری مونتاژ دارد. آنها روش مناسبی برای سیستم‌های فاضلاب کوچک هستند.

سیستم تصفیه ثانویه

سیستم های تصفیه ثانویه شامل هوادهی، ته نشینی، فیلترها، محفظه‌های چاه شفاف، سیستم های ضدعفونی و دیگر لوازم جانبی مانند دمنده‌ها، پمپ‌ها، کنترل‌های الکتریکی، تجهیزات هوادهی، رسانه‌های فیلتر و سنسورهای سطح مایع می‌باشد. سایر اجزا مانند توری‌ها، نرده‌ها، راه پله‌ها و تجهیزات لازم جهت اندازه‌گیری جریان را می‌توان تهیه کرد.

پکیج تصفیه فاضلاب دلتا چگونه کار می‌کند؟

وقتی زباله وارد یک جریان می شود، تبدیل به غذای باکتری های موجود در آب می شود. تا زمانی که اکسیژن کافی در جریان وجود داشته باشد، باکتری در این مدت تمام مواد آلی را مصرف می کند. تصفیه خانه‌های پکیج دلتا از همین فرآیند برای تجزیه فاضلاب خانگی استفاده می‌کنند، فقط با استفاده از فناوری‌های تصفیه فاضلاب این کار را سریعتر و کارآمدتر انجام می‌دهند.

تصفیه‌خانه‌های مستقل دلتا فاضلاب را از طی یک فرآیند هوادهی و اکسیداسیون طولانی پردازش می‌کنند که با تخریب ترکیبات آلی با استفاده از باکتری‌های طبیعی، فاضلاب را تصفیه می‌کند. ترکیب مداوم با هوا، ارگانیسم‌های بیولوژیکی را تشویق به مصرف و تجزیه مواد آلی می‌کند. نتیجه این فرآیند یک پساب شفاف و بدون بو است.

یک پکیج تصفیه فاضلاب دلتا شامل عناصر زیر است:

  • واحد دمنده‌هوا
  • کنسول کنترل الکتریکی
  • اتاق هوادهی گسترده
  • راهرو یا شبکه خدمات
  • شفاف‌ساز ثانویه با کلر

راه‌حل تصفیه فاضلاب برای مکانهای دور‌از دسترس

سیستم دلتا گزینه‌هایی فراتر از سیستم‌های فاضلاب و سپتیک مجزا یا اتصال پرهزینه فاضلاب به سازندگان و توسعه‌دهندگان سایت ارائه می دهند.

از آنجایی که دستگاه‌های تصفیه پکیج دلتا را می توان روی پنل نصب کرد، شرایط زمین یا خاک عاملی برای انتخاب محل نصب نیست. تصفیه خانه‌های پکیج دلتا واحدهای مستقلی هستند که به طور موثر فاضلاب را پردازش می‌کنند و پساب با خلوص بالا و شفاف تولید می‌کنند. واحدهای تصفیه پکیج دلتا بنا بر شرایط می توانند در حجم‌های مختلف نصب شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید.

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *