آب شیرین کن صنعتی به روش حرارتی

پالایشگاه ها ، نیروگاه ها و صنایع دیگر به آب با خلوص بالا نیاز دارند. فرآیند آب شیرین کن صنعتی حرارتی از انرژی برای تبخیر آب و متعاقباً دوباره متراکم کردن آن استفاده می کند. هنگامی که گرمای اضافی یا برق کافی در دسترس است ، مانند تصفیه خانه ها و نیروگاه ها ، آب شیرین کن حرارتی یک راه حل کارآمد و مناسب است.

IDE در سطح بین‌المللی به عنوان پیشگام در تکامل نمک زدایی شناخته شده است. تقطیرهای حرارتی پایین IDE قادر به تولید آب آشامیدنی و دیگ های بخار از آب دریا هستند. آنها در دو نسخه مختلف هستند که در روش مورد استفاده برای تامین انرژی متفاوت هستند:

تقطیر چند اثر (MED) ، یک فرایند بخار کم فشار است.

فشرده‌سازی بخار مکانیکی (MVC)، یک کمپرسور مکانیکی اختصاصی با نیروی الکتریکی است.

Cities turn to desalination for water security, but at what cost?

آب شیرین کن صنعتی حرارتی-محلول های چند اثر تقطیر (MED) برای آب دریا

واحدهای MED IDE قابل اطمینان ترین ، قوی ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل های آب شیرین کن صنعتی آب دریا هستند. واحدهای MED با ظرفیتهای بین ۶۰۰ تا ۲۵۰۰۰ متر مکعب در روز در هر واحد ، یک جریان قابل اعتماد و کم هزینه از آب با خلوص بالا را برای نیروگاهها و صنایع تولید می کنند که می توانند بخار درجه پایین را به عنوان منبع انرژی تأمین کنند. IDE راه حل های MED خود را برای نیازهای هر مشتری ، از جمله ویژگی های خاص آب دریا و بخار ورودی ، تنظیم می کند.

پیشرفته ترین فناوری شیرین سازی حرارتی جهان

رویکرد MED از فناوری‌های پیشرفته و دانش فنی توسعه‌یافته توسط IDE برای دستیابی به راندمان حرارتی و قابلیت اطمینان استثنایی استفاده می‌کند. مفهوم اصلی آن یک فرآیند چند عاملی است که در آن اسپری آب دریا به طور مکرر تبخیر می شود. سپس با هر اثری در دماها و فشارهای پایین تر متراکم می شود. این فرآیند مقدار آب خالص تولید شده را با استفاده از مقدار معینی انرژی چند برابر میکند. در نتیجه هزینه ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

مزایای کلیدی نیروگاه MED IDE

عملکرد مستمر ایمن و قابل اعتماد.
کاهش هزینه های بهره برداری و نگهداری.
راه‌های سازگار با محیط زیست.
مشارکت قابل اعتماد برای راه حل هایی که ماندگار هستند.

راه حل های فشرده سازی مکانیکی بخار (MVC) برای آب دریا

واحد MVC مستقل IDE یک راه حل نمک زدایی قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای پالایشگاه ها ، صنایع فرآوری ، نیروگاه ها و سایت های توسعه از راه دور است-مناسب برای زمانی که برق تنها منبع برق است. دهها شرکت با نیاز مبرم به منابع پایدار و قابل اطمینان فرآیند و آب تغذیه دیگ بخار ، MVC را به عنوان یک راه حل نمک زدایی اسب کار با قیمت مناسب ، با هزینه کم و تعمیر و نگهداری استفاده کرده اند.

این روش عملکرد عالی، قابلیت اطمینان بی نظیر و در دسترس بودن دستگاه های نمک زدایی MVC IDE، نمک زدایی مداوم بدون توجه به چرخه گرمایش بیش از حد را فراهم می کند.

کارخانه های MVC ما از بخار زائد برای تولید برق استفاده می کنند. این بدان معناست که هزینه های عملیاتی کاهش می یابد و بخار کمتری در محیط منتشر می شود. یک برد-برد. هزینه های عملیاتی به دلیل فرآیند و طراحی ساده با قطعات متحرک کمی کاهش می یابد. این به معنای راندمان کلی بالاتر با هزینه کمتر است.

مزایای کلیدی نیروگاه MVC IDE

سفارشی برای عملکرد اقتصادی در دراز مدت ، هزینه های کمتر عملیات و نگهداری را ارائه می دهد
راه حل های سازگار با محیط زیست-بازیافت بخار ضایعاتی برای تولید برق
اندازه جمع و جور برای کاهش رد پا و CAPEX
مشارکت قابل اعتماد برای راه حل هایی که ماندگار هستند

ویژگی های کلیدی گیاهان MVC IDE

بالاترین عملکرد فشرده سازی به دلیل وجود تکنولوژی منحصر به فرد کمپرسور، قابل اعتماد و آزمایش شده در این زمینه است.

تعمیر و نگهداری کم به دلیل عملکرد کاملاً خودکار
بسته های انتقال حرارت ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم ویژه، مناسب برای کاربردهای آب دریا
نصب سریع و آسان
بهبود کارایی اسپری خوراکی از نازل های اسپری فولادی ضد گرفتگی و ضد خوردگی که برای تامین سیستم بهینه شده اند. منبع

مقالات مرتبط

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *